Onze verkoop voorwaarden en huisregels

camera toezicht

VERKOOP VOORWAARDEN Over mogelijke uitzonderingen op huisregels en voorwaarden en in gevallen waarin de voorwaarden en huisregels niet voorzien beslist de bedrijfsleiding

U bent van harte welkom in onze winkel.

Wij zijn trots op onze winkel die gerund wordt door vrijwilligers, mensen met een  beperking, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en vluchtelingen die  integreren. Doordat u spullen bij ons inbrengt en aankoopt kunnen wij met de opbrengsten  hiervan  vele goede doelen overal ter wereld steunen.

Om een prettig winkelklimaat te bevorderen hanteren wij duidelijke huisregels. Wanneer  u onze winkel binnen loopt gaat u akkoord met de volgende huisregels.

• Stichting de kleine beurs behoudt zich ten alle tijden het recht voor om de inhoud van uw tas te controleren.
  • Bij diefstal schakelen wij ten alle tijden de politie in
  • Roken in het pand verboden.
  • Artikelen worden niet geruild.
  • Net binnengebrachte goederen zijn niet direct voor verkoop beschikbaar.
  • Indien er ons inziens sprake is van prijsverwisseling, behouden wij ons het recht voor om een nieuwe prijsbepaling te maken dan wel het artikel eventueel tijdelijk uit de verkoop te nemen.
  • Wij verkopen voornamelijk tweedehands artikelen en u koopt het artikel in de staat waarin het is. Dit kan betekenen dat er een kras op zit of dat er een stukje van af is. Controleer daarom het artikel voordat u het koopt, immers u kunt niet ruilen.
  • In onze winkel worden gebruikte goederen verkocht waarvan de herkomst vanaf het moment dat de goederen binnengekomen zijn, niet meer duidelijk is.
Het is niet bekend hoe lang of hoe intensief de aangeboden artikelen door de vorige eigenaars gebruikt zijn.
  • Omtrent de nog te verwachten levensduur van de artikelen kan geen enkele toezegging gedaan worden.
  • Stichting de kleine beurs verhuurt geen artikelen.
  • Gekochte goederen dienen uiterlijk binnen 7 dagen opgehaald te zijn, artikelen die langer blijven staan vervallen na deze periode automatisch aan Stichting de kleine beurs.
  • Schade die ontstaan is bij het transporteren van goederen die men zelf heeft opgehaald, is voor eigen risico.
  • Honden toegestaan mits aan gelijnd
  • Stichting de kleine beurs is niet aansprakelijk voor vermissing en/of beschadiging van uw persoonlijke eigendommen tijdens uw aanwezigheid bij stichting de kleine beurs.
  •  Betreden van het pand is voor eigen risico.

Ophalen

Wanneer u niet in de gelegenheid bent uw aan te bieden goederen zelf bij onze winkel te brengen, halen wij het gratis bij u op.

Onze chauffeur zal ter plekke beoordelen of de spullen verkoopbaar zijn in onze winkel.   Uw spullen dienen schoon en eventueel in overleg met de planner gedemonteerd (inclusief montage materiaal), klaar te staan wanneer wij ze komen halen. Als er een lift is halen we spullen ook van boven woningen en verdiepingen op. Onze vrijwilligers verhuizen geen meubels van boven d.m.v. trappen!

GARANTIE:

Gekochte goederen worden in principe niet teruggenomen. Indien er aannemelijke omstandigheden zijn om de gekochte goederen toch terug te nemen, dienen deze goederen binnen 24 uur na aankoop te worden geretourneerd.Na overleg kunt U het artikel ruilen. We geven geen geld terug!